Elimden geldiği kadar nazik olmaya çalışacağım ama ifadelerim hoşunuza gitmeyebilir.
En iyisi ben numaralandırarak yazayım.
1) Pazarlama ciddi bir iştir ve her noktasında ciddi olmak gerekir.Yukarıda Sadettin Bey kurumsal kimliğinizi sormuş, Siz de mastens markasının isim hakkının patentini aldığınızı söylemişsiniz. İsim hakkının patenti olmaz! İsim ya da marka tescil edilir!
2) Tişört üretmek ya da ürettirip satmak sizi bir masa tenisi markası yapmaz! Hadi zaman içerisinde ürün paletini büyüttünüz diyelim ama bu da sizi Türkiye'nin ne "ilk" ne de "tek" masa tenisi markası yapmaz! An itibarı ile Türkiye'de marka olmuş markalar zaten var! Lütfen araştırınız!
3) Pazarlama metninizden çıkarttığım özet şu: "Mastens Türkiye'nin ilk ve tek masa tenisi markasıdır, lütfen destek olun!" İlk ve tek konusuna yukarıda değindim ama pazarlama çalışmanıza biz yerliyiz bize destek olun demek 70'lerden kalma çok demode bir anlayıştır. Siz hedefinizi dünya kalite standartı üzerine kurarsanız, kimsenin size destek vermesine gerek kalmaz, zaten içinde bulunduğunuz ülkede avantajlı durumda olursunuz. Bence pazarlama planınızı gözden geçirin.
Bakın, amacım eğer olumlu manada katkı yapmak olmasaydı, bu kadar zaman ayırıp bunları yazmazdım!