Merhaba Sayın Beşyüziki;
Öncelikle detaylı cevabınız ve ilginiz için teşekkür ederim.
Genel anlamda, en son satırlarınızda belirttiğiniz "5-6 yaşını beklemek yerinde görünüyor." sözlerinize katılmakla birlikte ne yazık ki ilk ve ikinci paragrafların son cümlelerine katılmadığımı belirtmek isterim.
Siz, benim ilk beyanıma çok farklı bir pencereden bakmış ve yorumlamışsınız.
Elbette ki her çocuk biriciktir ve bu böyle olmaya devam edecektir.
Sevgi konusunda ki yorumunuzun; benim tanışmak, anlatmak ve fikir talebinde bulunmak adına yazdığım ilk mesajımı çok bağladığını düşünmüyorum maalesef. Şahsımı tanımadığınız için kendi yeterliliğimiz ölçüsünde nasıl bir bir sevgi trafiği içinde olduğumuzu açıklamayı yersiz buluyorum.
Müteakibinde, bu bahse örnek masa tenisi ile ilgili çocuğum adına yaptığım araştırmanın asli sebebi, ebeveyn ihtiyacı değil; aksine, belirttiğiniz gibi çocuğumun biricikliğine binaen, atılacak adımların daha doğru ve stabil olması için yaşanmış tecrübelerin paylaşılmasını talep etmekten öteye giden bir şey değildi.
Tabi ki hayatın neler getireceği, şartların neler olacağı, eğitimin seyri, bakış açısı, yeterliliği gibi etkenler doğrultusunda kararlarını ve yaşamını, kendi zihinlerinde kurup, uygulayıp düşe kalka büyüyecekler o biricik çocuklarımız.
Ben yinede çocuğum için araştırmalara, "neyi nasıl yaparsam daha doğru olur"ları araştırmaya devam edeceğim. 5-6 yaşına kadar olan süreçte ise yaşının dolmasını beklemeyip, raket/top oyunları ile, ilgili çizgi filmleri izleme ile, uygun ortam buldukça canlı maçları beraber seyretme ve buna benzer aksiyonlar ile aşinalığını sağlamaya/kazanmaya devam edeceğim.
Belki hiç ilgilenmeyecek, sadece seyir olarak kalacak ve geçecek.
Şahsım adına ilgilendiğim; amatör telsiz operatörlüğü, enstrüman çalma, karakalem, teknik/mekanik uğraşlar, mutfak gibi hobilerimin hiç birisi ilgisini çekmeyecek belki.
Ama bunların varlığından haberdar olacak.
Ben tekrardan ilk başta belirttiğim gibi görüşleriniz ve paylaşımınız için teşekkür eder, güzel günler dilerim.
Adana'dan selamlar.