Jump to content
Masatenisi.org Forum

Recommended Posts

Oluşturma zamanı:

Romain Dandoy efendiye elinizde hafif Legend saplı Clipper Wood tahta var mı diye belki on defa mail (info@dandoy-sports.com) attım ama hiç birine cevap vermedi. Kendisine başka türlü ulaşmanın yolu var mı, neden böyle yapıyorlar? Üstelik daha önce Dandoy'dan defalarca alışveriş yaptım. Diğer sitelerde bulamadım, yoksa böyle ilgisiz satıcılar ile hiç uğraşmam.

Gönderim Zamanı:

dandoy çok yüksek miktarda satış yapıyor, elinizde şu tahta var mı, benim sipariş gelmedi vs gibi maillere hiç cevap vermiyorlar. Siparişi verip bekliyorsunuz ellerinde varsa yollarlar. elinize ulaştı mı, ellerinde yoksa ne zaman yollarlar vs hiç cevap beklemeyin...

Gönderim Zamanı:

Çaldır kapat belki geri ararlar :D

:( Romain şimdi muhtemelen Paris'te Dünya Kupası maçlarını canlı izliyordur, kimmiş bu arayan diye uğraşıp keyfini bozmaz.

 

Bizler Dandoy firması için küçük müşteriler olabiliriz ama en azından nezaketen "Kusura bakmayın, yoğunluktan dolayı ürünleri seçemiyoruz." gibisinden bir cevap yazar insan. Ne olacak dandik Dandoy işte. :(

Gönderim Zamanı:

Romain Dandoy efendiye elinizde hafif Legend saplı Clipper Wood tahta var mı diye belki on defa mail (info@dandoy-sports.com) attım ama hiç birine cevap vermedi. Kendisine başka türlü ulaşmanın yolu var mı, neden böyle yapıyorlar? Üstelik daha önce Dandoy'dan defalarca alışveriş yaptım. Diğer sitelerde bulamadım, yoksa böyle ilgisiz satıcılar ile hiç uğraşmam.

Dünyaya satış yapan bir firmaya sizin gibi günde 500 kişinin mail atıp tahtanın hafifini ağırını, lastiğin tazesini bayatını sorduğunu düşünelim. İki günde 1000 mail, haftada 3500 mail yapar. Bu site soru-cevap hizmeti veren bir site olduğunu da garanti etmiyor zaten. Dolayısıyla kötülemek haksızlık bence.

Gönderim Zamanı:

Romain'e bir de senden her ay düzenli olarak 500 euroluk alışveriş yapacağım diye mail at Ahmet abi, aradan 1 dakika geçmeden de gelen kutunu kontrol et :( Şaka bir yana ilgisiz satıcılar benim de sinirime dokunuyor. Dandoy yerel bir satıcı değil, dünyanın hemen hemen her yerine satış yapıyorlar, gerçekten de önemli bir marka masa tenisi sporu için. Böyle bir ortamda bunca mail ile uğraşmak zorundalar maalesef. Eğer dünyaya satış yapan bir firmaysanız koyarsınız bir tane adam bilgisayarın başına, tek işi gelen tüm mailleri cevaplamak olur. Zaten canlı yayın anahaber ya da izdivaç programının mail adresi değil. Gelecek mail sayısı üç aşağı beş yukarı bellidir. Müşteri memnuniyeti sadece piyasa fiyatının altına mal satmakla, 50 euro üstü alışverişe kargo ücreti almamakla sağlanmıyor. Eğer müşteri size ulaşmak istediği an ulaşamıyorsa orda sıkıntı var demektir. İster küçük bir satıcı olun isterseniz dünyaya mal satın farketmez. Bu işin kuralı budur ve müşteriyi bir satıcıya bağlayan en önemli faktörlerden biri de satıcının ilgisidir.

Gönderim Zamanı:

Dünyaya satış yapan bir firmaya sizin gibi günde 500 kişinin mail atıp tahtanın hafifini ağırını, lastiğin tazesini bayatını sorduğunu düşünelim. İki günde 1000 mail, haftada 3500 mail yapar. Bu site soru-cevap hizmeti veren bir site olduğunu da garanti etmiyor zaten. Dolayısıyla kötülemek haksızlık bence.

Haklısınız Tanju Bey ama örneğin Presports'a attığınız her mail mutlaka cevaplanır, mükemmel bir müşteri hizmeti sunarlar. Presports'un Dandoy'dan daha küçük bir firma olduğunu tahmin etmiyorum. Çağan'nın dediği gibi bana göre de eğer müşteri satıcıya ulaşamıyorsa o satıcı işini tam yapamıyor demektir.
Gönderim Zamanı:

dandoy bir aralar yanlış, eksik, sorunlu ürün göndermesiyle meşhurdu. daha sonra sitelerini yenileyip kendilerine çeki düzen vermeye çalıştılar fakat fi tarihinden süre gelen mail cevaplama eksikliklerini gideremediler. büyük bir işletmeyse eğer kendine yakışanı yapıp eleman sayısını da arttırması, gerekiyorsa sırf mailler için eleman tutması gerekir.

Gönderim Zamanı:

Çok ama çok sorumsuzlar.Bildiğim kadarıyla eskiden bir abimiz de dandoydan sipariş vermişti.Mail yazıyordu hiç bir cevap gelmiyorlardı.KAç haftalar geçti ürünü kargoya bile vermediler.Çok yazık...

Gönderim Zamanı:

dandoydan daha önceki yıllarda onlarca kez alışveriş yaptık ve sadece bir-iki sefer sorun yaşadık.. birinde yanlış ürün göndermişlerdi..

atılan maillere yoğunluktan dönemedikleri doğru ama biz işimizi sağlama almak için telefondan aradık ve mağduriyetimizi yabancı lisansı bildiğimiz ölçüde ilettik.. sonra bizden özür dileyip birtakım hediyeler gönderdiler..

bizlerde maillerimizi an be an kontrol edemeyiz lakin cep telefonu ya da herhangi bi telefondan gelen aramalara cevap veririz (o:

Hesap oluşturun veya yorum yazmak için oturum açın

Yorum yapmak için üye olmanız gerekiyor

Hesap oluştur

Hesap oluşturmak ve bize katılmak çok kolay.

Hesap Oluştur

Giriş yap

Zaten bir hesabınız var mı? Buradan giriş yapın.

Giriş Yap
  • Konuyu Görüntüleyenler   0 members

    • Bu sayfayı inceleyen kayıtlı kullanıcı yok
  • Çevrimiçi Kullanıcılar   1 Üye, 0 Gizli, 57 Misafir (Tam liste)

×
×
  • Yeni Oluştur...

Önemli Bilgi

Bu sitede size daha iyi yardımcı olabilmek için çerezler kullanılır. Çerez ayarlarınızı buradan yapabilirsiniz, veya devam ederseniz çerez kullanımını kabul etmiş sayılırsınız..