Jump to content
Masatenisi.org Forum

Lastik Yapıştırma Ve Kesme Hk.


turushanovgu

Recommended Posts

Merhaba.

 

Video eğitim sayfasında var.

Fukuhara Ai Çalışma teknikleri

 

hakan bey ilgin için teşekkür ederim ancak bu çalışma teknikleri için megaupload premium şifrem yok ve şifresiz indirdiğimde belli bir süre sonra download duruyor ve modemi kapatıp açmam gerekiyor. bir yolu ya da önereceğin başka lastik kesme teknikleri var mı. şimdiden teşekkürler

Yorum bağlantısı
Sitelerde Paylaş

2. El bölümündeki merak ettiğin konuyu buraya taşıdım Truss çünkü orası yeri değildi...

----------------------------------------------------------------------------------------------------

 

Eğer sana gönderdiğim linkteki yöntemi izleyipte bir anlam veremediysen şöyle diyeyim... Daha doğrusu benim yöntemimi yazayım çünkü yapıştırma işlemi kişiden kişiye değişir yada birkaç yöntem vardır diyelim...

 

Eğer lastiği ilk kez kesip yapıştıracaksan o zaman lastiği eline alıp bir kez dikine bir kez enine sonra tekrar dikine solüsyon sürerek ve üstünde kabarıklık bırakmayarak fırçayla iyice yayarak birkaç dakika kurumaya bırak. Sonra elindeki tahtanın üstüne yine aynı şekilde ama daha az miktarda solüsyon sürmen gerek. (Eğer tahtan yeniyse de eskiyse de şimdiye kadar hiç yapmadıysan sıfır numara bir zımparayla zımparalamanda fayda var. Çünkü böylelikle tahtan sök tak sırasında küçük kıymıklar kaybetmez ve ileride büyük tahta kabarmalarına engel olur.) Tahtayıda birazcık kurumaya bıraktıktan sonra lastiğin markasıyla tahtanın sap birleşim yerini baz alarak lastiğin hava almaması için rulo şeklinde tahtanın üstüne yatırmalısın. Böylelikle tahta ile lastik arasında hava kabarcıkları oluşmaz. (Burada dikkat etmen gereken lastiği fazla gerdirmeden yapıştırmandır. Çünkü çekiştirerek yapıştırırsan ikinci seferde lastiğin tahtaya nazaran daha küçük olduğunu görürsün ki, bu senin tekrar yapıştırma işlemini zorlayacaktır. Tekrar olur ama bayağı uğraşırsın.) Daha sonra lastik altta kalacak şekilde tahtayı ters çevirir ve elinle bastırarak iyice kurumasını sağlarsın. Birkaç dakika sonra da keskin bir falçata yada filetle lastiği tahtanın şekline göre keser diğer lastiği geçersin. (BU işlyemi yaparken diğer lastiği solüsyonlayıp kurumaya bırakabilirsin.. (İşte bu bir yöntem.. Böyle birkaç yöntem daha var...Kişiye göre değişiyor anlayacağın...)

 

Bu arada ikinci ikinci kes yapıştırdığında yukarıdaki aynı işlemi yaparken kurumasını beklemeden tahtanın üstüne ve lastiğe sürdüğün yapıştırıcıyı tahtanını üzerindeyken sağa sola yada döndürerek ileri geri hareket ettirirsen tahta ve lastikteki fazla solüsyonların dağılmasını sağlayarak düz bir satıh oluşmasını ve temiz yapışmasını sağlayabilirsin. Zaten lastiği gecen sefer kestiğin için sadece solüsyonu dediğim şekli kullanarak düzgün yayman ve çok az bekleyip tahtahıh şekline göre yapıştırman yeterli olacaktır. Unutaman gereken solüsyonu ne kadar çok sürersen lastikte kendini o kadar yayar. Belki bu çin lastiklerinde ve güçlü süngerli lastiklerde az olur ama yumuşak süngerli lastiklerde gözle görülür bir fark olacaktır. O zaman yapıştırıcıyı tam kıvamında kullanmanın ve tahtaya göre uzayan fazla kısmın kesilmesinde yarar vardır...

 

Eğer yapıştırmada tereddüt geçirirsen tahtanı bana yollarsan senin için yapıştırır gönderirim. Herhangi bir ödeme yapmayacaksın ama kargoyu ödemen gerekcek tabii...

Yorum bağlantısı
Sitelerde Paylaş

Hesap oluşturun veya yorum yazmak için oturum açın

Yorum yapmak için üye olmanız gerekiyor

Hesap oluştur

Hesap oluşturmak ve bize katılmak çok kolay.

Hesap Oluştur

Giriş yap

Zaten bir hesabınız var mı? Buradan giriş yapın.

Giriş Yap
  • Konuyu Görüntüleyenler   0 members

    • Bu sayfayı inceleyen kayıtlı kullanıcı yok
  • Çevrimiçi Kullanıcılar   0 Üye, 0 Gizli, 126 Misafir (Tam liste)

    • Şu anda bağlı kayıtlı kullanıcı bulunmuyor
×
×
  • Yeni Oluştur...

Önemli Bilgi

Bu sitede size daha iyi yardımcı olabilmek için çerezler kullanılır. Çerez ayarlarınızı buradan yapabilirsiniz, veya devam ederseniz çerez kullanımını kabul etmiş sayılırsınız..