Jump to content
Masatenisi.org Forum

All- All+ Off- Off+


Recommended Posts

Oluşturma zamanı:

Yazılarınızda off all gibi şeyler yazıyor.Bunlar hangi özellikleri gösterir?daha başkalarıda varsa yazarsanız çok sevinirim.

Gönderim Zamanı:

peki yanlarındaki + - ler ne oluyor?all+ all- özellikteki tahta veya raket ne gibi özelliklerde olur ikisi arasındaki fark nedir?

Gönderim Zamanı:
peki yanlarındaki + - ler ne oluyor?all+ all- özellikteki tahta veya raket ne gibi özelliklerde olur ikisi arasındaki fark nedir?

 

çok derin konu, ama

sıralama şu şekilde olur:

 

DEF

ALL -

ALL

ALL +

OFF -

OFF

OFF +

OFF ++

 

listede yukarı çıktıkça hız azalır, aşağı indikçe artar..

 

Yukarıdakiler, defans, aşağıdakiler hucüm oyun tarzı içindir,

 

Vaktim yok pek detaya inemeyeceğim, ama kabaca böyle..

Gönderim Zamanı:

hıza ters orantılı olarak da kontrol artar ve azalır. yani hızlandıkça topu (ve oyunu) daha az kontrol edebilirsiniz.

Durumu biraz da şöyle bir paradigma ile açıklamakda fayda var:

Farklı tipde otomobiller vardır, farklı amaca yönelik olarak yapılmıştır. Bizim gibi faniler için normal otomobiller yapılır. Bunlar genellikle All, All+' dır. Bir de spor otomobiller vardır. Biraz daha sürat düşünerek yapılırlar (BMW, vs) bunlar off-' dir. Bir de performans otomobilleri vardır Ferrari falan. Bu tip otomobiller Off' dur. Ve en son olarak formula otomobiller vardır ki Formula1 sınıfındaki otomobiller Schmaeur gibi pilotların kullanabileceği gibidir. Bunlar da Off+,Off++ diyerek devam eder.

 

Şimdi biz faniler Schmauer gibi bir pilotun kullandığı otomobili biz de kullanabiliriz zanneder, antrenman turlarında da biraz kullanınca iyice havaya gireriz. Sonra da ilk maçta pistten çıkarız. Çünkü otomobil çok hızlıdır ve kontrol edilemeyen hız hiçbir işe yaramaz.

 

Bilmem anlatabildim mi?

Gönderim Zamanı:
hıza ters orantılı olarak da kontrol artar ve azalır. yani hızlandıkça topu (ve oyunu) daha az kontrol edebilirsiniz.

Durumu biraz da şöyle bir paradigma ile açıklamakda fayda var:

Farklı tipde otomobiller vardır, farklı amaca yönelik olarak yapılmıştır. Bizim gibi faniler için normal otomobiller yapılır. Bunlar genellikle All, All+' dır. Bir de spor otomobiller vardır. Biraz daha sürat düşünerek yapılırlar (BMW, vs) bunlar off-' dir. Bir de performans otomobilleri vardır Ferrari falan. Bu tip otomobiller Off' dur. Ve en son olarak formula otomobiller vardır ki Formula1 sınıfındaki otomobiller Schmaeur gibi pilotların kullanabileceği gibidir. Bunlar da Off+,Off++ diyerek devam eder.

 

Şimdi biz faniler Schmauer gibi bir pilotun kullandığı otomobili biz de kullanabiliriz zanneder, antrenman turlarında da biraz kullanınca iyice havaya gireriz. Sonra da ilk maçta pistten çıkarız. Çünkü otomobil çok hızlıdır ve kontrol edilemeyen hız hiçbir işe yaramaz.

 

Bilmem anlatabildim mi?

 

İbrahim merhaba,

 

Çok teknik, doğru ve açıklayıcı bir değerlendirme yapmışsın, bayıldım(özellikle bizim gibi faniler). :alkis::alkis:

Gönderim Zamanı:

Sağol abi gerçi fani derken seni kast etmemiştim :gulumse:

 

İbrahim merhaba,

 

Çok teknik, doğru ve açıklayıcı bir değerlendirme yapmışsın, bayıldım(özellikle bizim gibi faniler). :alkis::alkis:

Gönderim Zamanı:
hıza ters orantılı olarak da kontrol artar ve azalır. yani hızlandıkça topu (ve oyunu) daha az kontrol edebilirsiniz.

Durumu biraz da şöyle bir paradigma ile açıklamakda fayda var:

Farklı tipde otomobiller vardır, farklı amaca yönelik olarak yapılmıştır. Bizim gibi faniler için normal otomobiller yapılır. Bunlar genellikle All, All+' dır. Bir de spor otomobiller vardır. Biraz daha sürat düşünerek yapılırlar (BMW, vs) bunlar off-' dir. Bir de performans otomobilleri vardır Ferrari falan. Bu tip otomobiller Off' dur. Ve en son olarak formula otomobiller vardır ki Formula1 sınıfındaki otomobiller Schmaeur gibi pilotların kullanabileceği gibidir. Bunlar da Off+,Off++ diyerek devam eder.

 

Şimdi biz faniler Schmauer gibi bir pilotun kullandığı otomobili biz de kullanabiliriz zanneder, antrenman turlarında da biraz kullanınca iyice havaya gireriz. Sonra da ilk maçta pistten çıkarız. Çünkü otomobil çok hızlıdır ve kontrol edilemeyen hız hiçbir işe yaramaz.

 

Bilmem anlatabildim mi?

 

Bizim elimize Murat 124 de versen biz yolu bulup bu mereti kullanamayız. Bizde olmayan şöförlükte ayrı bir zenaat..

 

ktm

Gönderim Zamanı:

Benim gibi yeni combo kullanmaya başlayacakların all+ veya all- mi alması lazım?

Gönderim Zamanı:

Bu sizin hangi seviyede sporcu olduğunuza, oyun stilinize ve seçeceğiniz lastiklere göre değişir.

 

Kabaca şöyle diyebilirim, defansif vuruşları çok kullanıyorsanız all- veya all, atak ağırlıklı oynuyorsanız off-'ye kadar çıkabilirsiniz. Lastik sünger kalınlıklarının da fazla olmamasına dikkat etmelisiniz.

Gönderim Zamanı:

Forumda yeni başlayacaklara raket tavsiyesi başlığı altında birçok tahta ve özellikleri sıralanmış. Yeni başlayacaklara kısmı aldatmasın. Birçok seviyede oyuncu için referans olabilir. Edindiğim izlenim All+ veya en fazla Off- bir tahta herhangi bir ligde oynayacak seviyede değilseniz fazlasıyla yeterli olacaktır. Bu seviyeye gelene kadar tahtanız ne kadar yavaşsa yüzdeniz ve masa içine attığınız top o kadar fazla oluyor. Bu oyunu da masada kim daha fazla top tutuyorsa o kazanıyor.

 

Benim gibi yeni combo kullanmaya başlayacakların all+ veya all- mi alması lazım?
Gönderim Zamanı:

orta seviyede oyuncuyum.atak defans spin bunların hepsini yapmaya çalışıyorum.(belirli bir stilim yok) spinli atağı bolca yaparım.şimdi timo boll 1500 var elimde bu raketle spin yapmak için acayip yoruluyorum.

Gönderim Zamanı:

Sadece kolunuzu kullanarak spin çekiyorsunuz sanırım. Bu yanlış bir harekettir, insanı zorlar. Tüm vücudunuzu kullanarak spin çekmeyi öğrenirseniz, spin çekmek elinizdeki raketle bile kolaylaşacaktır. Yumuşak süngerli bir lastik alırsanız daha da kolaylaşacaktır. Ama sünger yumuşadıkça, blok ve şutlarınızdaki başarınız da düşecektir. Bir yerden alırken, bir yerden veriyorsunuz mecburen. Sünger kalınlığını arttırmak da lastiğin spin kabiliyetini arttırır ama diğer tüm vuruşlardaki kontrolünüz azalacaktır. O yüzden kalın sünger kullanmak oyunu iyi bilen oyuncular haricindekilere tavsiye edilmez. Siz tahtanızı yavaş alın da üzerine size uygun bir lastik zaman içinde nasılsa uydurursunuz. Yavaş tahtaya herşey takılabilir. Hızlı bir tahtayla işe başlarsanız kendinizi çok kısıtlamış oluyorsunuz. Seçenekler azalıyor.

Gönderim Zamanı:
hıza ters orantılı olarak da kontrol artar ve azalır. yani hızlandıkça topu (ve oyunu) daha az kontrol edebilirsiniz.

Durumu biraz da şöyle bir paradigma ile açıklamakda fayda var:

Farklı tipde otomobiller vardır, farklı amaca yönelik olarak yapılmıştır. Bizim gibi faniler için normal otomobiller yapılır. Bunlar genellikle All, All+' dır. Bir de spor otomobiller vardır. Biraz daha sürat düşünerek yapılırlar (BMW, vs) bunlar off-' dir. Bir de performans otomobilleri vardır Ferrari falan. Bu tip otomobiller Off' dur. Ve en son olarak formula otomobiller vardır ki Formula1 sınıfındaki otomobiller Schmaeur gibi pilotların kullanabileceği gibidir. Bunlar da Off+,Off++ diyerek devam eder.

 

Şimdi biz faniler Schmauer gibi bir pilotun kullandığı otomobili biz de kullanabiliriz zanneder, antrenman turlarında da biraz kullanınca iyice havaya gireriz. Sonra da ilk maçta pistten çıkarız. Çünkü otomobil çok hızlıdır ve kontrol edilemeyen hız hiçbir işe yaramaz.

 

Bilmem anlatabildim mi?

hemde çok iyi anlattınız,teşekkürler

Gönderim Zamanı:
Sadece kolunuzu kullanarak spin çekiyorsunuz sanırım. Bu yanlış bir harekettir, insanı zorlar. Tüm vücudunuzu kullanarak spin çekmeyi öğrenirseniz, spin çekmek elinizdeki raketle bile kolaylaşacaktır. Yumuşak süngerli bir lastik alırsanız daha da kolaylaşacaktır. Ama sünger yumuşadıkça, blok ve şutlarınızdaki başarınız da düşecektir. Bir yerden alırken, bir yerden veriyorsunuz mecburen. Sünger kalınlığını arttırmak da lastiğin spin kabiliyetini arttırır ama diğer tüm vuruşlardaki kontrolünüz azalacaktır. O yüzden kalın sünger kullanmak oyunu iyi bilen oyuncular haricindekilere tavsiye edilmez. Siz tahtanızı yavaş alın da üzerine size uygun bir lastik zaman içinde nasılsa uydurursunuz. Yavaş tahtaya herşey takılabilir. Hızlı bir tahtayla işe başlarsanız kendinizi çok kısıtlamış oluyorsunuz. Seçenekler azalıyor.

aynen nerdeyse sadece kolumu kullanıyorum bundan olsa gerek spinlerim hem yavaş hemde yüksekten gidiyor.vücut kullanarak yapayım diyorum rakete düzgün denk getiremiyorum ve raketin üstüne çarpıyor ama çalıştıkça yukarısınsa çarpması azalmaya başladı :gulumse:

  • 3 weeks later...

Hesap oluşturun veya yorum yazmak için oturum açın

Yorum yapmak için üye olmanız gerekiyor

Hesap oluştur

Hesap oluşturmak ve bize katılmak çok kolay.

Hesap Oluştur

Giriş yap

Zaten bir hesabınız var mı? Buradan giriş yapın.

Giriş Yap
  • Konuyu Görüntüleyenler   0 members

    • Bu sayfayı inceleyen kayıtlı kullanıcı yok
  • Çevrimiçi Kullanıcılar   0 Üye, 1 Gizli, 359 Misafir (Tam liste)

    • Şu anda bağlı kayıtlı kullanıcı bulunmuyor
×
×
  • Yeni Oluştur...

Önemli Bilgi

Bu sitede size daha iyi yardımcı olabilmek için çerezler kullanılır. Çerez ayarlarınızı buradan yapabilirsiniz, veya devam ederseniz çerez kullanımını kabul etmiş sayılırsınız..